Hej!
Ny på poolfronten och även här på forumet.
Jag hade tänkt bygga en ovanmarkpool som kommer vara inbyggd i ett trädäck och har siktat in mig på Riopools familypool https://riopool.se/ovanmarkspool/familypool-trapool/familypool-535x335-130-oval/

Min fråga till er där ute, är det någon som har byggt en sådan pool och kan ge lite recensioner?

10 års garanti tycker jag låter bra då den skall vara inbyggd samt att det känns som en bra konstruktion.

/P
 
Funderar på samma pool, blev det något inköp?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.