Jag skall bygga ett oisolerat tak till en utbyggnad. Råsponten kommer alltså vara synlig underifrån och därför tänkte jag inte använda råspont utan en panel med dubbelfas. Min fråga är om det spelar någon roll om man använder panel som har fals eller spont?