133 226 läst ·
717 svar
133k läst
717 svar
Fällt träd över servitutväg - vad göra?
Nejdå! Nödrätten är mycket stark och ligger det ett träd i vägen så har man full rätt!Rejäl skrev:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Nödrätt
Nejdå! Nödrätten är mycket stark och ligger det ett träd i vägen så har man full rätt!Rejäl skrev: