Ska flytspackla mitt lilla badrum på ovanvåningen.
600 cc med 22 mm spån som ska armeras + elgolvvärme och nu flytspackel.

Kommer köra med Lip 226.

Badrummet ser ut som bifogad fil.
Skall jag ha fall även i toalett/handfatsdelen eller räcker det med fall inne i duschen?

Mvh Anders
 
  • Badrum.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Paul-Staffanstorp
Du ska ha ett visst litet fall utanför också så att eventuellt läckage kan söka sig mot brunnen.
Dock behöver det inte vara speciellt mycket men absolut inget bakfall.
 
Okej, tack för det!
 
Paul-Staffanstorp
Dock såg jag sen att din dörr är ju lite dumt placerad så du måste ju samtidigt se till så du har lite fall från dörren mot duschen så du tänker på detta...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.