Ska flytspackla mitt lilla badrum på ovanvåningen.
600 cc med 22 mm spån som ska armeras + elgolvvärme och nu flytspackel.
Kommer köra med Lip 226.
Badrummet ser ut som bifogad fil.
Skall jag ha fall även i toalett/handfatsdelen eller räcker det med fall inne i duschen?
Mvh Anders
600 cc med 22 mm spån som ska armeras + elgolvvärme och nu flytspackel.
Kommer köra med Lip 226.
Badrummet ser ut som bifogad fil.
Skall jag ha fall även i toalett/handfatsdelen eller räcker det med fall inne i duschen?
Mvh Anders
Klicka här för att svara
