Det fungerar inte så på forum. Det kan fortsättas att diskuteras fritt i trådar även när du är nöjd. Det kan ju finnas nyanser andra vill fortsätta ha en diskussion kringTrädlilja skrev:
Dock hade jag gärna velat se din faktura som du fått för detta jobb.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ja, kanske off topic nu, men hur resonerade rörmokaren med att han ensam samtidigt skulleK kindvall skrev:
a) lossa beredaren, lossa skruvarna den hängde på, och
b) hålla den med båda händerna och ställa ner den.
Det är som jag förstår omöjligt.
(En 90-liters Thermia har en tomvikt på 28 kg)
Den nya Niben, 100L, är upphängd på ett fäste som först skruvats upp på väggen. (Jag tror den gamla CTCn var monterad på samma sätt.)KnockOnWood skrev:
Så man skruvar inte och lyfter samtidigt.
Ok. Då vet jag. Tack för svar.Appendix skrev:
Fakturan är nu insatt i "Huspärmen".
Nu blickar vi framåt och lägger sånt vi inte vill veta av bakom oss. ; )
Tack igen för alla svar som kommit in.
Klicka här för att svara
