En liten uppdatering,
Vi skickade in uppdaterade ritningar i slutet på oktober. Fick kompromissa mellan kommunens krav, deras exempelritning och tips från forummedlemmar. Vi tackar för all hjälp förresten.
Jag tycker inte att ändringarna vi gjort har varit speciellt stora och att med bättre kommunikation från kommunens sida så skulle ett beslut kunnat tas betydligt tidigare och smidigare. Med det sagt så tycker jag nog att de skött sig helt ok sedan vi träffades.
I dag fick vi i alla fall ett positivt delegationsbeslut om bygglov med motiveringen. "Förslaget är planenligt och lämpligt för sitt ändamål."
Det är mycket skönt att det är klart. Nu kan man sätta igång på allvar. Nu måste vi bara få ett startbesked....