B Byggvargen skrev:
riktigt dåligt utfört jobb.. bedrövligt

men sen ser ju hela badrumet ut att vara en budget renovering med,
är det begagnad inredning?

nej ser man till helheten så spelar det nog mindre roll egentligen, även om mattan är riktigt dåligt svetsad, ojämt klippt osv

M Mr_G skrev:
Vi håller på att renovera befintligt badrum samt nybyggnation av en toalett, allt har flutit på fint ända tills golvläggare kom in i bilden.

Den första mattan (rutiga i bilderna) accepterade vi ej resultatet av, det var bränt och missfärgningar samt dåligt utförda svetsningar. Golvläggare påstod sig ej kunna göra det bättre med just den mattan p.g.a materialet, detta argumentet köpte inte jag men för att han skulle få en chans att göra rätt för sig så valde vi en annan matta (svarta i bilderna) som han påstod inte alls skulle vara når problem för honom att lägga... Att tillägga är båda mattorna från tarketts sortiment samt golvläggare är certifierad av BKR.

Nu till frågan, är jag bara j*kligt petig eller är resultatet acceptabelt utfört på den svarta mattan tycker ni? Jag har helt tappat förtroendet för golvläggaren vid detta laget.

Vi har ännu inte accepterat jobbet

[bild] [bild] [bild] [bild] [bild][bild][bild][bild][bild]
Har knegat som mattläggare i 32 år. Ni har valt en köksmatta i erat våtrum.

• Gilla
nino
  • Laddar…
Mattläggarn8 Mattläggarn8 skrev:
Har knegat som mattläggare i 32 år. Ni har valt en köksmatta i erat våtrum.
Dags att uppdatera dig då! eller sluta med k-lim;)

B Berntpeter skrev:
Dags att uppdatera dig då! eller sluta med k-lim;)
Vi i branchen kallar dom köksmattor pga av den dåliga kvaliten. Armerade och med purskikt precis som en köksmatta.

Mattläggarn8 Mattläggarn8 skrev:
Vi i branchen kallar dom köksmattor pga av den dåliga kvaliten. Armerade och med purskikt precis som en köksmatta.
Jag har varit i "branchen" i trettiofem år och aldrig hört talas om det uttrycket. Men nu förstår jag vad du menade:ok::)

• Gilla
Mattläggarn8
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.