Vi har satsat på en handdukstork för vvc i vårt nya badrum. Vi bad vår rörläggare att dra rören innanför badrumsväggen till handukstorken. Tyvärr har vi inte haft möjlighet att hålla koll på vad han gjorde i detalj utan litade på hans omdöme.  Vi blev mycket besvikna då vi fick se resultatet!!! Se bilden! En ledning ligger utanför väggen och delningen av ledningen som går upp till ovanvåningen gjordes utanför väggen. Vi tycker att det ser för j-ligt ut  >:(( men vår rörläggare menar att han har gjort ett fackmannamässigt arbete. Visst, den fungerar men det är inte utfört enligt våra instruktioner. Tycker ni att vi ska vara nöjda och vad kan man göra för att reklamera arbetet?
 
  • IMGP3495.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi har tyvärr varit ute för något liknande...
Dessutom fungerade det inte, utan fick göras om, med NY ledningsdragning..
Och därmed oanvända hål rätt genom vårt nyuppsatta kakel..

Av den anledningen så kröks det inga rör här utan min närvaro längre..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.