Har köpt färdiggrundade liggande fasadbrädor, nu efterhand skulle jag vilja ha haft impregnerings olja på brädorna längst ner på marken. Kan man stryka på impregnerings olja i detta läge över grundmålningen eller är det kört nu?
Tänkte köra Alcros Bestå.