Har köpt färdiggrundade liggande fasadbrädor, nu efterhand skulle jag vilja ha haft impregnerings olja på brädorna längst ner på marken. Kan man stryka på impregnerings olja i detta läge över grundmålningen eller är det kört nu?

Tänkte köra Alcros Bestå.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.