Känner mig riktigt dum i huvudet för tillfället…. Kan inte förstå hur jag får ut kablarna från uttaget. Är ett schneider exxact 2-vägs.
I väntan på att hjärnan kanske fungerar eller att någon kan hjälpa den på traven… så fick jag sätta wago så jag kan sätta på strömmen igen.
Detta uttag har även varit kopplat med ett annat uttag, behöver få bort ”stubbarna” som är kvar från det bortplockade uttaget.
Mvh