Självbyggare
· Skåne
· 58 inlägg
Bifogar en bild, där jag visar delen jag satt in för tidigt. Jag kom på i efterhand att denna del skulle vinklas för att pluggarna ska bli "mindre" för att kunna sättas in i låd fronten, och sedan in i lådan. Nu råkade jag sätta in dem i luckan först. Någon som vet hur man får ut dem?
Tack på förhand
Tack på förhand
På bluhm lådorna finns det ett hål på sidan nära fronten där man kan sricka in en kraftig kryssmejsel och med en rörelse som är en kombination av vridning och svag bändning så kan man åter "spänna" upp klickfunktionen som håller fast lådfronten.
Detta är kanske lättare när det sitter en lådfront på men du får försöka om det inte ändrats sen jag håll på sist.
Detta är kanske lättare när det sitter en lådfront på men du får försöka om det inte ändrats sen jag håll på sist.
Självbyggare
· Skåne
· 58 inlägg
Det va det jag tänkte. Men använde kanske en för liten mejsel. Ska ge det ett nytt försök med en större. Men det kändes logiskt att det skulle va den.A Argastesnickaren skrev:På bluhm lådorna finns det ett hål på sidan nära fronten där man kan sricka in en kraftig kryssmejsel och med en rörelse som är en kombination av vridning och svag bändning så kan man åter "spänna" upp klickfunktionen som håller fast lådfronten.
Klicka här för att svara