Krilleman Krilleman skrev:
Hur ser det ut på insidan?

Fota det och lägg upp för ett korrekt svar!
Ska göra det när vi är hemma om några dagar. Tack så länge!
 
Magnus E K
Jag bevakar denna tråd då jag så småningom ska göra ett liknande byte på mitt hus, med skillnaden att TS utkastare ser hypermodern ut jämfört med min som är helt paj (har aldrig ens testat den sen jag köpte huset för 10 år sen; behovet är inte så stort då jag har separat sommarvatten för bevattning).
 
Krilleman Krilleman skrev:
Hur ser det ut på insidan?

Fota det och lägg upp för ett korrekt svar!
Ok här kommer bilder på insidan Rörförbindelse med en ventil och en koppling på en vit vägg, del av en inomhusinstallation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ventilkoppling på insida av vitmålad vägg, ansluten till ett rör med vit tejp runt fogen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Korrosion på koppling av VVS-rör inomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
@Krilleman Går det att säga något klokt baserat på dom bilderna?
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.