Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Hur får jag bort knappen (avtryckaren) på min Milwaukee? Den har legat i sågspånsbad. Jag har fått bort det mesta, men det är kvar lite i "botten" på knappen = det går trögt att få den i full hastighet. Någon som haft i sär en sådan maskin? Servat?
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Never mind, jag lyckades komma åt och pilla ut det mesta med lite ståltråd.
Nu är det fullt ös igen!
Nu är det fullt ös igen!
Hehe kära milwauken
Skruva sönder en sån i julas o hade ett helvete med att få ihop chucken se fick den bara att gå på låga varv
är ju tre kuggar per växel o mellan brick som ska ligga rätt 
Måste bara fråga dig, hur är din och skruva med? Vi har nog en 8 stycken på jobb alla har varit på service nu för 2 veckor sen och fått nya batterier o endå går de så jäkla segt. Är det så att de helt enkelt är slut som skruvdragare eller är alla så? Man kan ju inte skruva in en skruv på 2:an utan att den ger sig?
Måste bara fråga dig, hur är din och skruva med? Vi har nog en 8 stycken på jobb alla har varit på service nu för 2 veckor sen och fått nya batterier o endå går de så jäkla segt. Är det så att de helt enkelt är slut som skruvdragare eller är alla så? Man kan ju inte skruva in en skruv på 2:an utan att den ger sig?
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Jag borrar och skruvar med min utan problem på 1300v/min. Det blir bra många hål med 20 mm kvistborr innan den ger upp
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
...och då växlar man ner och köra några till 
Klicka här för att svara
