mexitegel mexitegel skrev:
Det dĂ€r Ă€r en livskompis. Buy once - cry once👍.

HĂ€ng hĂ€r ett tag med oss andra verktygstokiga sĂ„ kommer snart ditt prissinne vara bedövat och du har istĂ€llet utvecklat ett nytt, bĂ€ttre sinne för att för dig sjĂ€lv motivera verktygsinköp med betydligt större summor 😂.
Haha! 😅
 
B Baggström skrev:
Det var det dyraste jag har sett!! 😬
Men jag köper ÀndÄ. Gissar att jag kan ha den resten av livet.
Enda sÀttet att fördÀrva den som hobbymek Àr att tappa bort den eller fÄ den stulen.
Jag gillar Knipex.
 
  • Gilla
  • Älska
hapazard och 2 till
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Enda sÀttet att fördÀrva den som hobbymek Àr att tappa bort den eller fÄ den stulen.
Jag gillar Knipex.
Den cuttar spikarna som smör. Min nya bÀsta vÀn - Knipex.
 
  • Gilla
  • Älska
RoTe och 2 till
  • Laddar…
Klicka hÀr för att svara
Produkter som diskuteras i trÄden
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.