Dotterns mopedbil Lieger 62 har fått repor på karossen som skulle behöv åtgärdas utseendemässigt. Det är små skador som vi bör kunna fixa själv med rätt metod och medel.
Vad rekommenderar ni att man använder för metod och produkt som dämpar/döljer det skavda utseende och inte skadar karrossen ytterligare?