Utan doslock undet så är det ju direkt fel. Tapeten ger inget extra isolationslager så man har bara enkelisolerade ledare. Regeln om två barriärer är inget man ska tumma på någonsin.
Utan doslock undet så är det ju direkt fel. Tapeten ger inget extra isolationslager så man har bara enkelisolerade ledare. Regeln om två barriärer är inget man ska tumma på någonsin.
Mitt råd är att tapetsera doslocken för sig.
Så är det naturligtvis. Men i praktiken är risken väldigt liten, då dosorna sitter närmast taket.
Staffan
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.