Hade lite dåligt med utrymme i en dosa efter att jag gjort en avstickare så jag fick inte plats med att få tillbaks 2-vägs-uttaget så jag köpte en dosa 22 mm för att "köpa" mig lite mer utrymme.
Dock måste jag ha missutppfattat till vilka 2-vägsuttag den dosan är till för för den är för liten för mina insats plus ram.