Skall installera en tank till min panna. Tanken är på 1000 liter och pannan har en inbyggd tank på 500 liter. Hur stor bör expansionskärlet vara för att det skall bli bra?
Systemet är slutet. Hur många liter uppskattar man att det fnns i elememten?
Kärlet som jag har sen förut är på 80 liter