28 172 läst ·
32 svar
28k läst
32 svar
Excenterslip, Bosch PEX eller GEX?
Håller med dig - begriper inte varför Bosch har valt att göra väskor med så mycket luft/plast i till sina blå slipar... känns ganska onödigt och otympligt. Jag har trots det min kvar, känns dumt att slänga bort den...Kemisten skrev:
Jag gillar också väskor/lådor/systainers, och jag håller även med om att det är bra om det finns lite plats över för tillbehör. Det är ju bra om man kan ha sakerna samlade.Springare skrev:
Problemet med Boschs GEX-väskor är att det i stort sett bara finns plats för maskinen då de har begåvats med en inredning av formgjuten plast som inte går att ta ut. Hade man bara tänkt till lite så hade det lätt fått plats några fack för tex slippapper. Men så är inte fallet... Som det är nu känns det som att halva väskan består av luft. Enda fördelen är väl att maskinen ligger ganska tryggt i lådan...
Klicka här för att svara