Kemisten skrev:
Det blev en GEX 150T, fungerar utmärkt och vad jag redan nu kan säga är att någon annan hade jag antagligen blivit besviken på... Nu till 'problemet', vad göra av alla boxar?
Sparar ni på dessa? (den som kom med turbon är *gigantisk*)
Håller med dig - begriper inte varför Bosch har valt att göra väskor med så mycket luft/plast i till sina blå slipar... känns ganska onödigt och otympligt. Jag har trots det min kvar, känns dumt att slänga bort den...
 
Jag gillar väskor till mina maskiner :)
Hur stor är gigantisk? Är ju bra om det finns plats för alla slippapper.
 
Springare skrev:
Jag gillar väskor till mina maskiner :)
Hur stor är gigantisk? Är ju bra om det finns plats för alla slippapper.
Jag gillar också väskor/lådor/systainers, och jag håller även med om att det är bra om det finns lite plats över för tillbehör. Det är ju bra om man kan ha sakerna samlade.

Problemet med Boschs GEX-väskor är att det i stort sett bara finns plats för maskinen då de har begåvats med en inredning av formgjuten plast som inte går att ta ut. Hade man bara tänkt till lite så hade det lätt fått plats några fack för tex slippapper. Men så är inte fallet... Som det är nu känns det som att halva väskan består av luft. Enda fördelen är väl att maskinen ligger ganska tryggt i lådan...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.