Jag har gjort en liten film om det lilla hus i Frankrike som vi bygger.
Den är rätt så pratig, men jag kan inte se hur den kan vara annorlunda.
Nu heter jag ju inte heller Ingmar Bergman, så det blir som det blir.
 
  • Gilla
Bola89 och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.