pär h #1 Medlem · ekerö · 3 410 inlägg 5 sep 2011 19:52 pär h Medlem ekerö 3 410 inlägg 5 sep 2011 19:52 #1 Här kan man kanske göra ett klipp KVD säljer Hammer såg/fräs med massor av tillbehör Men det är nog en populär såg så vad vet jag kanske blir dyr Dom säljer även Felder AF22 spånsug med rörsystem Pär
Här kan man kanske göra ett klipp KVD säljer Hammer såg/fräs med massor av tillbehör Men det är nog en populär såg så vad vet jag kanske blir dyr Dom säljer även Felder AF22 spånsug med rörsystem Pär
M Micke184 #2 Medlem · Stockholms · 503 inlägg 5 sep 2011 20:40 Micke184 Medlem Stockholms 503 inlägg 5 sep 2011 20:40 #2 Nu blir den nog det...
H huggan #3 Medlem · Karlskrona · 7 087 inlägg 5 sep 2011 20:46 huggan Medlem Karlskrona 7 087 inlägg 5 sep 2011 20:46 #3 tack för den, jag budar ju på den. så nu när ni vet får ni inte buda emot
Mr Handyman #4 Medlem · Värmlands län · 2 899 inlägg 5 sep 2011 21:04 Mr Handyman Medlem Värmlands län 2 899 inlägg 5 sep 2011 21:04 #4 pär h skrev: Här kan man kanske göra ett klipp KVD säljer Hammer såg/fräs med massor av tillbehör Men det är nog en populär såg så vad vet jag kanske blir dyr Pär Det låter ju åtminstone som om det är en poäng att hålla koll på nypriset då.
pär h skrev: Här kan man kanske göra ett klipp KVD säljer Hammer såg/fräs med massor av tillbehör Men det är nog en populär såg så vad vet jag kanske blir dyr Pär Det låter ju åtminstone som om det är en poäng att hålla koll på nypriset då.
pär h #5 Medlem · ekerö · 3 410 inlägg 5 sep 2011 21:13 pär h Medlem ekerö 3 410 inlägg 5 sep 2011 21:13 #5 Förlåt huggan ! Ok då måste jag försöka rädda situationen Lägg ej bud det är en dålig såg Mvh Pär H
mattiasp #6 Husägare · Täby, Sthlm · 6 884 inlägg 5 sep 2011 21:23 mattiasp Husägare Täby, Sthlm 6 884 inlägg 5 sep 2011 21:23 #6 Nej, inte budar man emot en forummedlem!
katos #7 Medlem · Östergötland · 730 inlägg 5 sep 2011 21:57 katos Medlem Östergötland 730 inlägg 5 sep 2011 21:57 #7 Jag är intresserad av den också men det blir nog inget klipp. Den var ute på blocket innan, inte via kvd, för 40000 tror jag.
Jag är intresserad av den också men det blir nog inget klipp. Den var ute på blocket innan, inte via kvd, för 40000 tror jag.
H huggan #8 Medlem · Karlskrona · 7 087 inlägg 5 sep 2011 22:00 huggan Medlem Karlskrona 7 087 inlägg 5 sep 2011 22:00 #8 Det är för många som har koll på kvd.se nu så det är nästan aldrig några klipp längre. Dock köpte vi vår bil där för ett vettigt pris.
Det är för många som har koll på kvd.se nu så det är nästan aldrig några klipp längre. Dock köpte vi vår bil där för ett vettigt pris.
C corre #9 Medlem · Stockholm · 5 393 inlägg 5 sep 2011 22:14 corre Medlem Stockholm 5 393 inlägg 5 sep 2011 22:14 #9 huggan skrev: Det är för många som har koll på kvd.se nu så det är nästan aldrig några klipp längre. Samma med ps.nu, ligger en del maskiner ute i Malmö nu, men det är knappt lönt och engagera sig i en budgivning.
huggan skrev: Det är för många som har koll på kvd.se nu så det är nästan aldrig några klipp längre. Samma med ps.nu, ligger en del maskiner ute i Malmö nu, men det är knappt lönt och engagera sig i en budgivning.
katos #10 Medlem · Östergötland · 730 inlägg 6 sep 2011 10:39 katos Medlem Östergötland 730 inlägg 6 sep 2011 10:39 #10 På tovek.se finns en kapex på auktion
pär h #11 Medlem · ekerö · 3 410 inlägg 12 sep 2011 15:32 pär h Medlem ekerö 3 410 inlägg 12 sep 2011 15:32 #11 Hur gick det vart det någon såg huggan Pär
katos #12 Medlem · Östergötland · 730 inlägg 12 sep 2011 17:47 katos Medlem Östergötland 730 inlägg 12 sep 2011 17:47 #12 Tror den såldes för 35000exl plus 2000 inropsavgift. Så kanske inte ett klipp, beror kanske om man har användning för kringutrustningen. Jakten fortsätter...
Tror den såldes för 35000exl plus 2000 inropsavgift. Så kanske inte ett klipp, beror kanske om man har användning för kringutrustningen. Jakten fortsätter...
pär h #13 Medlem · ekerö · 3 410 inlägg 12 sep 2011 18:52 pär h Medlem ekerö 3 410 inlägg 12 sep 2011 18:52 #13 Visserligen var det en del fina tillbehör men 45000 var lite väl dyrt kan tyckas. pär
H huggan #14 Medlem · Karlskrona · 7 087 inlägg 12 sep 2011 19:32 huggan Medlem Karlskrona 7 087 inlägg 12 sep 2011 19:32 #14 Jag var med upp till 25.000 men var ju bara intresserad till ett lågt pris. Tycker 35.000 var ett bra pris men knappast ett klipp.
Jag var med upp till 25.000 men var ju bara intresserad till ett lågt pris. Tycker 35.000 var ett bra pris men knappast ett klipp.