GK100 skrev:
Det passar inte med kabelsko där pga hur jordblecken är utformade i uttag av Schuko-typ. LGG-01 har gjort principiellt rätt som valt att ansluta i halvan där kabelskorna sitter, där är överfallsklämman fri och påverkas inte av vilken ledartyp/area man använder.

Skulle tro att det är en gammal räv som vi inte behöver lära hur såna jobb görs. :)

TACK GK100. Jo det är en mycket liten del av en tillbyggnad som blev mitt sista jobb där jag ritade och inst. min absolut största entreprenad under 40 år som egen företagare, gissa att jag försökt med andra metoder men kunden vill inte ha vita uttag, så jag tog uttagen till verkstan och fixade 12 stycken liknande. Ekonomi nej, nöjd kund ja

• Gilla
tommib och 1 till
  • Laddar…
tommib
LGG-01 skrev:
TACK GK100. Jo det är en mycket liten del av en tillbyggnad som blev mitt sista jobb där jag ritade och inst. min absolut största entreprenad under 40 år som egen företagare, gissa att jag försökt med andra metoder men kunden vill inte ha vita uttag, så jag tog uttagen till verkstan och fixade 12 stycken liknande. Ekonomi nej, nöjd kund ja
Och de sista tre orden var väl klon i det hela. Förutsatt att kunden betalade förstås....
Det är inte olagligt att vara oekonomisk.

• Gilla
LGG-01
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.