752 läst ·
4 svar
752 läst
4 svar
Estetik och kulörer?
Medlem
· Gävleborgs län
· 24 inlägg
Kommer att ställa en fråga om huruvida ett "klinkergrått" tak funkar i mitt blivande badrum. I badrumsavdelningen, då.
Men är inte färgsättning och skönheten den kan skapa värd en egen avdelning?
Men är inte färgsättning och skönheten den kan skapa värd en egen avdelning?
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Jag tycker att det är en inredningsfråga som du ska posta under rubriken Inredning.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Jag tycker att rubriken Inredning täcker in val av kulörer och andra estetiska frågeställningar, det är bara en fråga om vad man döper delforumet till.
Medlem
· Gävleborgs län
· 24 inlägg
OK, jag letade kanske lite slarvigt, eller hade otur när jag tänkte. 'Inredning' är helt klart en fullgod rubrik för mina spörsmål.
Nu blev det "klinkergrått" i taket:

...det blir kanske bra det där...
Nu blev det "klinkergrått" i taket:

...det blir kanske bra det där...
Redigerat:
Klicka här för att svara