Kommer att ställa en fråga om huruvida ett "klinkergrått" tak funkar i mitt blivande badrum. I badrumsavdelningen, då.

Men är inte färgsättning och skönheten den kan skapa värd en egen avdelning?
 
Jag tycker att det är en inredningsfråga som du ska posta under rubriken Inredning.
 
Pär vill troligen ha en avdelning för Estestik och kulörer :)
 
Jag tycker att rubriken Inredning täcker in val av kulörer och andra estetiska frågeställningar, det är bara en fråga om vad man döper delforumet till.
 
OK, jag letade kanske lite slarvigt, eller hade otur när jag tänkte. 'Inredning' är helt klart en fullgod rubrik för mina spörsmål.

Nu blev det "klinkergrått" i taket:

DSC04554.jpg

...det blir kanske bra det där...
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.