1 198 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Ert mäklaravtal hus:år det mäklaren betalar Hemnet annons? - ej mitt
Hej
Mäklaren har skrivit i mitt avtal
:citat:
Säljaren bör gå igenom
Hemnets hemsids om.olika oaketerbudsnden för att kunna ingå avtal med Hemnet. Slut citat.
Enl. Hemnet sjäkva, hemsidan uppges
det är mäklaren som tecknar svtal med drm om husanbonser där. Därför vad står i era säljaravtal med mäklare om Hemnet annons? Deviterar hsn meig sen ca 12 000 kr för kostnaden eller?
Tsck
Vill ge feedback till mäklare med era råd tips
Mäklaren har skrivit i mitt avtal
:citat:
Säljaren bör gå igenom
Hemnets hemsids om.olika oaketerbudsnden för att kunna ingå avtal med Hemnet. Slut citat.
Enl. Hemnet sjäkva, hemsidan uppges
det är mäklaren som tecknar svtal med drm om husanbonser där. Därför vad står i era säljaravtal med mäklare om Hemnet annons? Deviterar hsn meig sen ca 12 000 kr för kostnaden eller?
Tsck
Vill ge feedback till mäklare med era råd tips
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 227 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 227 inlägg
Hemnet skickar väl alltid fakturan till säljaren (om inget har ändrats de senaste 2 åren) så du behöver tala om för din mäklare vilken sorts annons du vill betala för.
Ber om ursäkt om jag har missförstått något, inte helt lätt att läsa din text.
Ber om ursäkt om jag har missförstått något, inte helt lätt att läsa din text.
Tack.BirgitS skrev:
Läste Hemnets hemsida,
Där finns val gör köpare som annonserar själva .
Eller -mäklare som annonserar.
Kluven därför att jag ska beställa annonspaket på Hemnet, verkar koko?
har sålt förut . Då fixade mäklaren annonser, inga problem., tjafs
Ska ringa mäklare imorrn med synpunkter, bra med kött oå benen)info från er.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 227 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 227 inlägg
Mäklaren fixar annonsen men du betalar.
Men skulle du inte sälja med mäklarens databas över presumtiva köpare?
Många annonserar inte längre på Hemnet eftersom det har blivit så dyrt, åtminstone inte till att börja med utan först om det visar sig att mäklarens annons på sin egen sida och Booli inte lockar tillräckligt med spekulanter. Men då får man ju inte ha alltför bråttom.
Många annonserar inte längre på Hemnet eftersom det har blivit så dyrt, åtminstone inte till att börja med utan först om det visar sig att mäklarens annons på sin egen sida och Booli inte lockar tillräckligt med spekulanter. Men då får man ju inte ha alltför bråttom.
Inte ha alltför bråttom?? Hur tror du det funkar för någon som startat 14 trådar på sex dagar om samma mäklarkontakt?BirgitS skrev:
Mäklaren fixar annonsen men du betalar.
Klicka här för att svara