Hej!
I källaren har vi klaffventiler med asbestpapp bakom som tilluft. Vi ska sanera bort dessa då dem börjat vittra sönder (vissa är nästintill helt borta). När vi tagit bort dessa antar jag att vi måste ersätta pappen med något? Vad har ni för förslag?