Nån som har erfarenhet av dessa. Det står Copyright 2013 Vitvarubolaget AB på deras webbsida, men hittar bara ett kommanditbolag när jag söker på det så blev lite fundersam. Men dom verkar ju ha funnits ett tag, hittar dock nästan inga recenssioner...
 
P
Undras om det inte var hit som Electrolux skickade en gång i tiden alla sina byten/återtagna produkter från missnöjda kunder?
 
electroluxaren skrev:
Undras om det inte var hit som Electrolux skickade en gång i tiden alla sina byten/återtagna produkter från missnöjda kunder?
Nix, det stämmer inte. Skulle tro att du tänker på Nordin & Ölwing/Vitvaruspecialisten, de har länge köpt skadade/defekta grejer från olika leverantörer.
 
P
Så kan det ju vara
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.