3 264 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Erfarenheter av Vitvarubolaget.se?
Nån som har erfarenhet av dessa. Det står Copyright 2013 Vitvarubolaget AB på deras webbsida, men hittar bara ett kommanditbolag när jag söker på det så blev lite fundersam. Men dom verkar ju ha funnits ett tag, hittar dock nästan inga recenssioner...
Nix, det stämmer inte. Skulle tro att du tänker på Nordin & Ölwing/Vitvaruspecialisten, de har länge köpt skadade/defekta grejer från olika leverantörer.electroluxaren skrev:
Klicka här för att svara