Vi står ifärd med att bygga strax utanför Umeå. Och nu undrar vi om någon har anlitat Björkmans hus, kallas även Villa Varm. Det skulle vara roligt att få höra lite komentarer
 
:)
Det finns många inlägg ang dem i en tidgare sträng för cirka 10 veckor sedan. Jag har själv gjort inlägg där och haft en bra kontakt med dem och det verkar som de är mycket seriösa. Leta även efter denna sträng

:D

hälsar
Helena med.....
Sverige Stugan
 
Tack för det, då ska jag söka vidare. :D.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.