Vi står ifärd med att bygga strax utanför Umeå. Och nu undrar vi om någon har anlitat Björkmans hus, kallas även Villa Varm. Det skulle vara roligt att få höra lite komentarer
Det finns många inlägg ang dem i en tidgare sträng för cirka 10 veckor sedan. Jag har själv gjort inlägg där och haft en bra kontakt med dem och det verkar som de är mycket seriösa. Leta även efter denna sträng