Ser i alla inredningstidningar att vertikalfläktarna kommer stort. Verkar ganska praktiska om man gillar att stå och röra i grytorna utan att slå huvudet i fläkten. Men fungerar de?
Har varit inne på både Thermex och Fjäråskupans hemsida men skulle vilja ha erfarenheter från någon som har en sådan här fläkt hemma.
Blir det något drag eller???
Gillar speciellt Diabolon med utfällbar topp. Vad tror ni?
Har varit inne på både Thermex och Fjäråskupans hemsida men skulle vilja ha erfarenheter från någon som har en sådan här fläkt hemma.
Blir det något drag eller???
Gillar speciellt Diabolon med utfällbar topp. Vad tror ni?
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 182 inlägg
Ett alternativ är ju annars att hänga fläktens underkant fritt från huvudet, typ 200cm från golv och sedan ha en ordentlig kåpa. Det fungerar i alla fall...och ser proffsigt ut. 
Medlem
· västragötaland
· 39 inlägg
Jag har en Fjäråskupan Fokus, och jag är mycket nöjd med den.
Jag skulle inte vilja ha en vanlig modell om jag fick välja.
Jag skulle inte vilja ha en vanlig modell om jag fick välja.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden

