Ser i alla inredningstidningar att vertikalfläktarna kommer stort. Verkar ganska praktiska om man gillar att stå och röra i grytorna utan att slå huvudet i fläkten. Men fungerar de?
Har varit inne på både Thermex och Fjäråskupans hemsida men skulle vilja ha erfarenheter från någon som har en sådan här fläkt hemma.

Blir det något drag eller???
Gillar speciellt Diabolon med utfällbar topp. Vad tror ni?
 
  • Nyhet_l.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett alternativ är ju annars att hänga fläktens underkant fritt från huvudet, typ 200cm från golv och sedan ha en ordentlig kåpa. Det fungerar i alla fall...och ser proffsigt ut. ;)
 
Jag har en Fjäråskupan Fokus, och jag är mycket nöjd med den.
Jag skulle inte vilja ha en vanlig modell om jag fick välja.
 
Diabolon är jättesnygg! =) Vi är inne på en lite mindre (60cm) Gorenje-fläkt.. Någon som har en likadan som kan ge en kort recension? ;)
 
  • DVG6545E.jpg
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.