Hej,
Har samtalat med en arkitekt på en ingenjörsfirma och dom vill att vi upphandlar Generalentrepenad med dom som projekterar (konstruktion, el, vvs, vent, mark osv) och en generalentrepenör som får bygga och koordinera byggplatsen.
Vad säger ni om detta? är det en bra samarbetsform?
Om hela projekteringen ligger utanför General entrepenörens ansvar, vad kan den tänkas kosta inklusive skisser och bygglov.
MVH
sunemangs