B Burt skrev:
Ja men det stämmer. Precis så är dom. Gu*nar Frö*e*g och hans anställda. Okunniga, slö och fula rakt igenom punkt slut.
Har svarat på din kommentar ovan!
 
Så här ska du göra; Vill du ha ett hus likt klövsjö 172 så ska du (1) ta den ritning, ändra planlösning, fönstersettning så som du vill ha det ev. Utvändigt tex ta bort takfot/nock (slimmat och snygg)
(2) åk till Derome och dom hjälper dig göra en ritning på dina önskemål, blir både billigare och säkrare än ta det från Arvesund.

(3) blir att lösa byggare, elektriker etc, mycket jobb men roligare än att lägga ner den tiden och jobbet på Arvesund.

Lycka till!
 
Tack för snabbt svar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.