329 598 läst ·
1 143 svar
330k läst
1,1k svar
Erfarenheter AM 330X
Hur tycker du appen är efter uppgraderingen till 4G? Den kunde vara lite seg ibland även tidigare men nu har det hänt flera gånger att det tar ca 15 min innan den uppdaterar status. Om man tex pausar den så stannar den fysiskt på gräsmattan men i appen står det att den fortfarande klipper.S Stingray468 skrev:
Mina strålkastare fungerar inte heller efter uppgraderingen. Oklart om nya kortet inte har stöd för det eller om mekanikern glömde sladden till dom eller ladda in fel mjukvara.
Ytterligare en sak som blivit efter uppgraderingen är att jag sett 2 gånger hur den går förbi guiden och kör i konstiga cirklar, trodde först en hjulmotor hade gått sönder, några minuter för att sedan stanna vid och sen följa guiden som vanligt. Kanske bara är någon kalibrering den gör.
En bra sak efter uppgraderingen är att den inte trycker till en extra gång i laddstationen. Det har känts onödigt då den i stort sett alltid dockar ordentligt direkt.
Kan inte svara på det fullt ut tyvärr. Jag bor inte där jag har klipparen och när jag är där parkerar jag klipparen så den inte kör på min bil. Men det lilla jag använt appen tycker jag att den är lika responsive som tidigare. En klar förbättring är dock att parkeringen i laddstationen som tagit lite tid tidigare går betydligt fortare nu. Fick ju ny fw när de monterade 4G kortet och jag har inte lämnat in den tidigare.
Steg-för-steg-beskrivning.T TreeView skrev:
Två batterier i 330x.
https://www.gplshop.se/sv/help-cent...MI1oP7xZq3jwMVyWWRBR0ckAA1EAAYASAAEgK6jPD_BwE
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Översvämning på uppfart/marksten. Erfarenheter?
Vatten & Avlopp -
Erfarenheter av klammer till kabelskyddsplåten i ABB M-serien
El -
”Hämtar din bil”-tjänster - erfarenheter
Bilar & andra fordon -
Erfarenheter av sängram med förvaring med gasfjädrar
Inredning -
Erfarenheter från att starta VA-samfällighet?
Fritidshus