Jag köpte precis en.

Den står i hallen och sotaren kommer imorgon så förhoppningsvis kan jag börja elda senare under veckan. Det enda jag kan säga om dom så länge är att kaminen kom fort och inte problem med leveranser och handpeningar hit och dit. Sedan gillar jag att få 5 års garanti. Kunde ha köpt den genom direkt import och sparat 5 000. Men bekvämligheten av att ha en leverantör i sverige är värt en del tycker jag.
 
Va trevligt:) vilken modell har du köp 21 eller 25an? hur verkar finishen på den? uppdatera gärna när du kört igång den:) gärna lite bilder om du orkar
 
J
Jag bumpar denna tråd lite. Är också intresserad av Braland 21 men hittar ganska lite på forumen om den. Någon som kan komma med erfarenheter?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.