5 532 läst ·
4 svar
6k läst
4 svar
Erfarenhet braland vattenmantlade vedspisar?
Jag köpte precis en.
Den står i hallen och sotaren kommer imorgon så förhoppningsvis kan jag börja elda senare under veckan. Det enda jag kan säga om dom så länge är att kaminen kom fort och inte problem med leveranser och handpeningar hit och dit. Sedan gillar jag att få 5 års garanti. Kunde ha köpt den genom direkt import och sparat 5 000. Men bekvämligheten av att ha en leverantör i sverige är värt en del tycker jag.
Den står i hallen och sotaren kommer imorgon så förhoppningsvis kan jag börja elda senare under veckan. Det enda jag kan säga om dom så länge är att kaminen kom fort och inte problem med leveranser och handpeningar hit och dit. Sedan gillar jag att få 5 års garanti. Kunde ha köpt den genom direkt import och sparat 5 000. Men bekvämligheten av att ha en leverantör i sverige är värt en del tycker jag.
Klicka här för att svara