Håller på och bygger bastu, och blev rekommenderad att sätta in infrabastu, i stället för traditionell bastu.
Är det någon som har erfarenhet av infrabastu .
 
S
Det är inte alls samma känsla som att basta vanligt. För mig känns det mest som att man sitter i ett varmt rum och inte i en bastu. Men det beror ju på vad du är ute efter :)
 
Jag är finne så jag vet vad jag pratar om... :rofl:

1:a plats Ångbastu
2:a plats bastu (sauna, alltså en sån där man har golvbrunn och kastar bad!)
3:e plats torrbastu
4:e plats varm dusch
5:e plats stå framför fönen
6:e plats infrabastu

Visst, somliga säger att det är bra för muskler och visst kanske man lyckas pressa fram en svettdroppe men att kalla det bastu är magstarkt...
 
  • Gilla
Fotografen och 4 till
  • Laddar…
anders07 anders07 skrev:
Jag är finne så jag vet vad jag pratar om... :rofl:

1:a plats Ångbastu
2:a plats bastu (sauna, alltså en sån där man har golvbrunn och kastar bad!)
3:e plats torrbastu
4:e plats varm dusch
5:e plats stå framför fönen
6:e plats infrabastu

Visst, somliga säger att det är bra för muskler och visst kanske man lyckas pressa fram en svettdroppe men att kalla det bastu är magstarkt...
:crysmile::crysmile::crysmile:
 
anders07 anders07 skrev:
Jag är finne så jag vet vad jag pratar om... :rofl:

1:a plats Ångbastu
2:a plats bastu (sauna, alltså en sån där man har golvbrunn och kastar bad!)
3:e plats torrbastu
4:e plats varm dusch
5:e plats stå framför fönen
6:e plats infrabastu

Visst, somliga säger att det är bra för muskler och visst kanske man lyckas pressa fram en svettdroppe men att kalla det bastu är magstarkt...
:crysmile:(y)
 
Jag har aldrig provat en infrabastu men en sauna av finsk modell känns svårslagen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.