11 950 läst ·
10 svar
12k läst
10 svar
Erfarenhet av Coloramas Trägolv (vättlefjäll)
Hittat i vårt tycke ett jättefint trägolv på Colorama. Enstavig, mattlackerad vitpigmenterad ek. 14 mms klickgolv. Är jättesugen på att köpa detta och lägga i vårt hus. Vet dock ej hur kvalitén är. Någon som har erfarenhet av coloramas golv?
Bobbobula>
Jo numera har jag erfarenhet av golvet.
Köpte detta och lade i hels huset.
Otroligt nöjd!
Väldigt fint golv, snyggt med breda plank, den ljusa fina färgen och känslan av att det är levande.
Med små barn hemma så måste jag också poängtera att det är oerhört stryktåligt.
Och till det priset, riktigt prisvärt.
Otroligt nöjd!
Väldigt fint golv, snyggt med breda plank, den ljusa fina färgen och känslan av att det är levande.
Hej och tack för ditt svar!S specter skrev:Bobbobula>
Otroligt nöjd!
Kan man känna några ojämnheter mellan skarvarna vilket man kan göra ibland på vissa "billigare" golv, speciellt i ändarna/kortsidorna? Eller är de helt slätt och jämnt? Du har inte fått några glipor?
Tjena!
Då flera av våra grannar har gjort sitt bästa för att överklaga vårat bygglov så har det dragit ut på tiden rejält, så vi har inte ens börjat bygga vårat hus än. Men det blir nog antingen Coloramas Vättlefjäll eller kährs Torum från Bauhaus.
Då flera av våra grannar har gjort sitt bästa för att överklaga vårat bygglov så har det dragit ut på tiden rejält, så vi har inte ens börjat bygga vårat hus än. Men det blir nog antingen Coloramas Vättlefjäll eller kährs Torum från Bauhaus.
Japp vi är absolut fortsatt nöjda.Lengan skrev:
399kr känns väldigt prisvärt. Golvet ”andas” helt klart en högre prisklass.
Har inga bilder tillgängligt nu dessvärre.
Klicka här för att svara