Hej,
Vi har bytt alla våra fönster mot fönster från ERA och än så länge är vi väldigt nöjda. Dom har dock bara suttit i 2 månader så jag kan inte ge någon information om hur dom ser ut efter ngra vintrar. Men dom känns stabila och gedigna, dom är smidiga att öppna och det var ruskigt lätt att montera dom. Vi har 7st EVF fönster med tilläg för alu och super argon. Vi har även ett par skjutdörrar, TSD, som känns riktigt bra.
//Martin