Hur kan dessa vara i kvalitet? Jag är på jakt efter 9/18 - fasta rutor 3-glas och de kostar 2920:- hos ERA men 4707:- hos SP. Kan det var en 2-tusing i sämre värde?
 
Hej,

Vi har bytt alla våra fönster mot fönster från ERA och än så länge är vi väldigt nöjda. Dom har dock bara suttit i 2 månader så jag kan inte ge någon information om hur dom ser ut efter ngra vintrar. Men dom känns stabila och gedigna, dom är smidiga att öppna och det var ruskigt lätt att montera dom. Vi har 7st EVF fönster med tilläg för alu och super argon. Vi har även ett par skjutdörrar, TSD, som känns riktigt bra.

//Martin
 
Jag har stor erfarenhet av fönster och vet att både Era och Sp har bra fönster-bara att välja !!
Roger
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.