Hej!
Jag och min sambo har köpt vårt första hus och nu väntar en hel del renoveringar :x
Bland annat skall vi byta ut alla ytterdörrar.
Vi vill ha en entrédörr som är vit med "halvmånefönster".
Liknande denna -->
http://www.bauhaus.se/yd-kalmar-m10x21-vanster.html
Självfallet vill vi att förrådsdörren/källardörren samt garagedörren skall ha samma stil som entrédörren. Dom andra dörrarna bör vara utan fönster men bör i övrigt vara i samma stil.
Någon som har några förslag?
Tack på förhand
//Lindrik