Hej!

Jag och min sambo har köpt vårt första hus och nu väntar en hel del renoveringar :x

Bland annat skall vi byta ut alla ytterdörrar.

Vi vill ha en entrédörr som är vit med "halvmånefönster".
Liknande denna --> http://www.bauhaus.se/yd-kalmar-m10x21-vanster.html

Självfallet vill vi att förrådsdörren/källardörren samt garagedörren skall ha samma stil som entrédörren. Dom andra dörrarna bör vara utan fönster men bör i övrigt vara i samma stil.

Någon som har några förslag?

Tack på förhand
//Lindrik
 
Inga förslag?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.