På ett pulpetak av limtä. Från insidan. Någon som testat att bara häfta dit typ rockwool vindtäta? Eller är de bara att bita i de sura äpplet och köra med läkt och masonit? (Cc60 ligger balkarna)

Sent from my GT-I9300 using Byggahus
 
S sukke2k skrev:
På ett pulpetak av limtä. Från insidan. Någon som testat att bara häfta dit typ rockwool vindtäta? Eller är de bara att bita i de sura äpplet och köra med läkt och masonit? (Cc60 ligger balkarna)

Sent from my GT-I9300 using Byggahus
Har du fuktspärr på insidan som är helt tät (plasten under gipset) så behövs inget av nämnd ovan.
 
MrJay
R Robin Andersson4 skrev:
Har du fuktspärr på insidan som är helt tät (plasten under gipset) så behövs inget av nämnd ovan.
Du svarade precis på ett 11 år gammalt inlägg till en användare som senast var inne 3 år sedan. Dessutom, det beror på vilket typ av tak man har.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.