2 245 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Enklaste sättet att göra luftspalt
På ett pulpetak av limtä. Från insidan. Någon som testat att bara häfta dit typ rockwool vindtäta? Eller är de bara att bita i de sura äpplet och köra med läkt och masonit? (Cc60 ligger balkarna)
Sent from my GT-I9300 using Byggahus
Sent from my GT-I9300 using Byggahus
Har du fuktspärr på insidan som är helt tät (plasten under gipset) så behövs inget av nämnd ovan.S sukke2k skrev:
Klicka här för att svara