I princip ja..... det blir samma funktion om du kopplar samma styrspänning till båda spolarna.
Kostnaden är ungefär den samma så det är bara en smaksak vilken typ man vill ha och hur det skall monteras
 
Jag får väl testa så får vi se om jag fattar, tack så länge!
 
Du borde kunna klara dig utan reläer om du tar reda på lite mer hur kastarna är uppbyggda, har du ingen instruktion eller några bilder. Annars går det givetvis bra som oceanis beskriver också med relä(er) i olika kopplingar.
 
Borde fungera nu.
 
  • Handritad skiss av elektrisk krets för två kastare med enkla och dubbla dörrar och 12V-strömkälla.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Handritad skiss av elektrisk krets för två kastare med enkla och dubbla dörrar och 12V-strömkälla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ser bra ut, kommer funka fint.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.