Jag har en byggbarack/kontorsmodul 3x8,6m. Jag tänkte sätta nytt yttertak över den. Idag ligger ytterst en gummiduk med ett par skador som gör duken otät. Jag kanske kan ...
- laga duken
- lägga ny duk
- bygga mer konventionellt tak över, kanske plåt.
Estetiskt blir nytt tak snyggast. Hur konstruerar man enklast ett sådant tak?
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.