Du ska ha en trefasig 5G2.5 mm² till häll och ugn, alltså tre olika faser. Det är endast i detta fall som strömmen i nollan tas ut av strömmen i de tre faserna. Man kan därför använda en gemensam neutralledare. Detta delas upp vid uttaget så att hällen får två faser och ugnen den tredje. Ingen neutralledare behöver dubbleras utan det blir en till varje apparat.
Det finns ingen generell montageanvisning för downlights, utan du behöver titta på installationsanvisningen till var och en innan man köper. Men det finns downlights som får monteras direkt i tak och direkt i isolering.