Hej !
Får alltid på Byggahus sida som i rubriken Endast säkert innehåll visas, och det är bara på denna sida ? Inga andra jag är på. Vet inte om det finns någon inställning för bara en sida ?
Hjälp önskas med detta.

Jag får upp meddelande i underkant av skärmen, "Endast säkert innehåll visas" varje gång jag går in på sidan. Internet Explorer 11.

Vi lyckas inte få upp "Endast säkert innehåll visas" längst ner i Internet Explorer 11 när vi försöker. Kan du ta en skärmdump och ladda upp (via "Infoga bild"-knappen) så att vi kan se det du ser?

Åh IE varje webbutvecklares dröm <3

Byggahus.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Då ligger felet hos Byggahus och inte hos mig ?

Får du meddelandet på alla sidor på Byggahus dvs även efter du har klickat på "Visa allt innehåll"-knappen eller på krysset?
Finns det fler som får upp samma felmeddelande?

Jag får det också. Inte alltid, det verkar vara om jag inte besökt byggahus på ett tag så poppar det upp på startsidan. Fortsätter jag besöka forumet så kommer det inte upp resten tiden jag kollar runt på sidorna.

Dito.

Vi lyckas tyvärr inte reproducera felet på våra windowsdatorer. :(

Kan ni göra följande nästa gång felmeddelandet dyker upp?

Högerklicka någonstans på skärmen > Välj "Inspektera element" > Klicka in på konsol-tabben (den som ser ut som en hake som pekar åt höger) > Uppdatera sidan (så att även konsolloggen uppdateras > Gör konsolloggen så stor som möjligt på skärmen och ta en skärmdump på den och ladda upp skärmdumpen.

Mera:

Only secure content 3.JPG

Siteadvisor verkar ha något med mitt antivirusprogram att göra (McAfee).

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.