Robert63 skrev:
Lite småkul, gissar på att det är någon av mäklarna som själva säljer, för som kund hade jag inte uppskattat att fokus togs så mycket från objektet,
Överhuvudtaget pinsamt ,, kollar man igenom hela annonsen så lyckas dom T.O.M med jättegrodan att stava fel på närliggande områden ,, på kartan över det så finns BARKABY ,, jag har bott här sedan 1969
och redan då hette området BARKARBY .. en liten men ock så irriterande detalj .. om NOTAR inte ens kan urskilja och stava till OMRÅDENA dom jobbar i hur ska jag då tänka om deras objekt ?? :wow:

Upprörande!

Villa vista skrev:
Upprörande!
Vad är det som är upprörande? Att man skojar till en bostadsannons? Borde finnas värre saker att uppröras över.

Att mäklarna stavar fel! Att skoja till anonsen är ej upprörande, och ja på sista påståendet!

Och nej, jag blev ej upprörd av felstavningen, jag försökte vara skojig, Blev du upprörd av det?

Tycker nivån i detta forum är bra mycket lägre än i andra forum jag varit i. Jag menar, mycket mer anspelning om hur utsatta vissa är och hur synd det är om dom hit och dit (vissa saker är så off, att jag undrar om det springer runt 99% troll i forumet och dessutom väldigt otrevliga vissa), än att försöka vara lite mer on topic.

Nu dessa anspelningar på att flickor/kvinnor slängs ut från balkonger, seriös hur kan man feltolka en blid så fel (känns som någon inte har något vettigt att skriva eller bara trollar). Är ju en kvinna som håller i benen på en man, inte slänger hon ut honom från balkongen, är som tidigare skrivet en utpressning dom symboliserar.

Ska man kritisera lik i garderoben med (kan ju vara någon serie mördare eller liknande som tar illa upp)?

Som sagt man ska inte ta detta varken bokstavligt eller seriöst. Dom som inte klarar det, rekommenderar jag terapi.

I alla fall on topic.

Blev lite paff hur oseriös man kan köra en annons, speciellt vid köp av bostad (som är ytterst seriöst för den som köper).

Men rätt kul idé, är ju ett sätt att sticka ut från alla andra annonser. Blir det en massa surr om detta, så kan ju det locka flera köpare, blir som gratis reklam. Att det även kom upp här och dessutom i nyhetsbrevet som kommer en gång i veckan :)

Villa vista skrev:
Att mäklarna stavar fel! Att skoja till anonsen är ej upprörande, och ja på sista påståendet!

Och nej, jag blev ej upprörd av felstavningen, jag försökte vara skojig, Blev du upprörd av det?
Då missförstod jag dig! :D
Och ja, jag blir lite upprörd över att de som skriver annonser och andra offentliga texter inte kan stava. Fast nu har ju inte jag påstått att jag är upprörd iofs.

Fan! Jag som stavade annons fel. Nu måste du vara upprör i alla fall!!

Tur att det inte var en anan anons :)

Villa vista skrev:
Fan! Jag som stavade annons fel. Nu måste du vara upprör i alla fall!!
Det såg jag inte ens! Slarvigt av mig! Men det var ju ingen offentlig text på det sättet jag tänkte, så jag känner mig lugn fortfarande...

• Gilla
Villa vista
  • Laddar…
Lite kul. Kan det vara så att ägaren redan flyttat och tömt lägenheten, och detta är ett sätt att få bilderna lite roligare än att visa tomma rum, samtidigt som man slipper inreda helt? Man ser ju en säng, en soffa och lite "pynt", men annars ser det ovanligt tomt och kalt ut runt personerna.

Gissningsvis är säljaren "på semester", och kronofogden har hämtat möblerna :p

Man kan ju tycka att det är smaklöst, men oseriöst? Nja, den har nog fått 100ggr mer publicitet än andra treor i Blackeberg. Vi pratar ju om lägenheten här tex ..

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.