Borde kanske ligga under byggbloopers...
Det rann undan dåligt i tvättstället, lat som man är pytsade jag i lite kaustiksoda, och spolade med lite varmvatten. -Morrrrrr... sade i vattenlåset. Och sedan lite till....
-Morrr...... gurgel....
Efteråt hade kröken på röret som går från vattenlåset ner i golvet fått ett konstigt utseende, plasten hade "vikit sig" som om man bockar ett rör över en kant.
Det vart så varmt av luten att PVC-plasten mjuknade... OK...så ska man inte göra... :
Köpte nytt i går...