Mikael_L
wildeside wildeside skrev:
[bild]
För 50$ skulle jag t.o.m lejt bort ett så enkelt jobb som byte av bromsklossar till henne.

• Haha
  • Gilla
JuggeH och 1 till
  • Laddar…
Person iklädd kostym av gula post-it-lappar framför en grå bakgrund, med texten "Just me and my to do list, ready for action..." ovanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
wildeside
Tecknad man i blå overall pratar i telefon medan en kvinna i röd topp och vit kjol lutar sig över ett skrivbord bredvid en röd bil och skylt som säger "Office".
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Gamla dockhuvuden används som nattlampor, där ögonen lyser i mörkret. Text ovanför beskriver användning av dockhuvuden som lampor för barn.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Dan_Johansson och 10 till
  • Laddar…
Illustration av sommarväder: regn när du målar huset, åska vid dukning, sol när du är på IKEA, regn när du lämnar IKEA.
Skapa konto

• Gilla
  • Ledsen
  • Haha
  • Älska
eabirdie och 14 till
  • Laddar…
Legofigurer i militärliknande formation planerar vid en måltavla av en fot, leksaksbil i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Arg
  • Älska
Kramla och 13 till
  • Laddar…
Mikael_L
Ska jag skicka en gilla, älska, skratta, eller ... det får bli en ilsk ... riktad till de illasinnade legobitarna.

Mikael_L Mikael_L skrev:
Ska jag skicka en gilla, älska, skratta, eller ... det får bli en ilsk ... riktad till de illasinnade legobitarna.
Du menar alltså att det även finns goda femtekollonLegobitar som allierar sig med fötterna mot sina illasinnade Legobitsbröder (och systrar)?

B
En katt sitter ovanpå en arbetsmaskin med "CAT" logotyp, omgiven av träd i en skogig miljö.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Dan_Johansson och 11 till
  • Laddar…
wildeside
Två äldre personer simmar i havet. En säger "Om du tycker det är kallt nu, vänta tills det når bröstvårtorna". Den andra svarar "Det har det redan gjort".
Skapa konto

• Haha
  • Älska
  • Gilla
JohnBergq och 3 till
  • Laddar…
wildeside
Ett barn talar till en vuxen med lågt hängande byxor i en snabbmatsrestaurang. Textbubbla: "Jag lärde mig att dra upp byxorna när jag var 2 år.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
MrDizzy och 13 till
  • Laddar…
En historisk målning med ett modernt redigerat ansiktsuttryck och texten "När man ber en skåning uttala bokstaven Ö".
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Ledsen
Dan_Johansson och 10 till
  • Laddar…
wildeside
En kvinna i en butik pekar på hyllan med läskflaskor, medan någon håller en burk Monster Energy-dryck framför henne.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
saiter och 6 till
  • Laddar…
Två tecknade figurer har en humoristisk dialog om Nobelpriset, där en förstår skämtet och den andra inte gör det.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Dan_Johansson och 8 till
  • Laddar…
Textskämt på svart bakgrund med en man som går in i en bar och frågar vem som varit med hans fru, någon svarar att han inte har tillräckligt med kulor.
Skapa konto

• Gilla
JohnBergq och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.