968 045 läst ·
3 633 svar
968k läst
3,6k svar
En begränsad HUMORTRÅD!
Jdå, visst såg jag att det var en minion, och det var ju även tydligt med skämtets filé minion ...
Men jag tyckte att den var mer påminnande om svampbob fyrkant, något med munnen och ögonen.
Men nu när jag googlar fram bilder så ser jag att jag på många sätt har fel, men jag tycker fortfarande att det är lite likt svambob, men jag kan inte förklara varför.
Men jag tyckte att den var mer påminnande om svampbob fyrkant, något med munnen och ögonen.
Men nu när jag googlar fram bilder så ser jag att jag på många sätt har fel, men jag tycker fortfarande att det är lite likt svambob, men jag kan inte förklara varför.
Man ser det man vill se?Mikael_L skrev:
Jdå, visst såg jag att det var en minion, och det var ju även tydligt med skämtets filé minion ...
Varning för död groda.Fotografen skrev:
Ja, givetvis är det en ai-bild osv men om du ser ett "riktigt" fotografi på ett flygplan med ojämnt antal motorer så kan det vara helt i sin ordning. Ibland transporteras motorer så när de skall flyttas. // Fd flygmotortillverkare
Specialbyggd kärra isf, inget man åker runt med. De morötter jag flyttat i mina dar har åkt i transportemballage i något cargoaktigt.Dalbotant skrev:
https://www.qantasnewsroom.com.au/r...en-we-strapped-an-extra-engine-on-to-a-jumbo/Fotografen skrev:
Är väl nästan bara 747
/Andreas