Hej!
Jag avser anskaffa ett stort antal elverktyg av god kvalitet -
hitills har det bara blivit två sladdtigersågar - en liten DeWalt
(den "vanliga" modellen de säljer på Claes Ohlson, Hornbach
etc för ca 1500kr) och en stor Makita JR3070CT ... behövdes
dels för en del rivningsarbeten i höstas och tänkte att de kan
vara bra ha på sikt ... alltid ngt som behöver rivas ...

.
Sedan har jag bara några borrmaskiner och en vinkelslip av
allra allra billigaste sorten ... .
Börjar fundera på om det kan vara ide hoppa över detta med
batteridrivna grejer helt-o-hållet och istället skaffa ett eller två
(i så fall ett litet och ett lite större) elverk för situationer när
sladd blir omöjligt jobbigt ... främst när jag befinner mig på av-
stånd från huset då ... oxå bara köpa bra sladdrivna grejer
istället

.
Ngn som prövat det ... ? Jag har inte sådär himla bråttom med
saker jag gör kan tilläggas - spenderar ändå betydligt mera tid
på fundera på vad jag skall göra samt anskaffa grejer till detta
... .
Är det knäppt eller?
