1 409 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Elvärmeslingor på betongplatta
Tanken är att det ska läggas elvärmeslingor i ett gammalt garage som har betongplatta. Garaget ska sedan isoleras och inredas. Här finns 15 cm att bygga på ovanför plattan om så skulle behövas, dvs det går att isolera ca 10 cm. Räcker detta eller hur gör man bäst?
Klicka här för att svara
