Tanken är att det ska läggas elvärmeslingor i ett gammalt garage som har betongplatta. Garaget ska sedan isoleras och inredas. Här finns 15 cm att bygga på ovanför plattan om så skulle behövas, dvs det går att isolera ca 10 cm. Räcker detta eller hur gör man bäst?
 
Hur stort garage och hur ska det användas, alltid uppvärmt och hur varmt isf?
 
Uppvärmd yta 50 kvm och ja, alltid uppvärmt - åtminstone så länge någon hyr det, vilket är tanken.
 
Då måste det ju bli billigare i längden med en modell mindre luftvärmepump?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.