Hejsan.

Jag letar efter eluttag att sätta i köket. Antingen under skåp eller i hörnet mellan skåp och kakel. Jag vill ha något åt det gråa hållet. Typ antracit/grafit/silver eller så. Men jag har inte hittat mycket att komma med. Har ni några snygga förslag?
 
Powerport tycker jag är praktisk och snygg. Locket är åt det grå hållet.

http://www.beslagdesign.se/produkter/16/896

Lite dyr men man kan köpa för halva priset från webshoppar i Tyskland, inkl leverans. Den går att dra ner ur ett överskåp, dra upp ur en bänkskiva eller dra dra ut vågrätt ur ett högskåps bakkant.
 
Powerport är snygg ja. En sådan har jag redan införskaffat från Tyskland :-).
Men just till överskåpen vill jag inte använda den då den tar för stor plats.

Tack för webgallerian länken. De hade hörnuttag som såg helt okej ut.
 
Dock är 540 spänn för ett simpelt tvåvägs uttag är ju rena rånet.
 
G
kan jag hålla med om men de fungerar som kopplingsbox också. antagligen därav priset.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.