Hej alla,
Behöver lite input från vad folk tycker samt om man har rekommendationer på infällbara eluttag.
Har nyligen byggt garderober runt min säng likt en annan användare här på Byggahus:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den användaren körde eluttagen på sidan samt att det verkar som att de är lita tjockare / sticker ut lite mer. Tror ni att jag borde fixa eluttag på sidan eller "golvet"?
Samt har ni tips på infällbar eluttag som ser lite mer diskret ut och inte sticker ut så mycket?
Tack!
OBS! Jag ska inte ha strömbrytare utan endast eluttag, USB-uttag är också bra för laddning av mobil och andra enheter
