tommib
Bara för att kommentera din bild.... Dra brun som obruten fas hela vägen och ta svart till tändtråd i kabeln. Det är mer rätt... Sen håller jag med om det där med brandrisk i övrigt. Just slipmaskiner är ju överj*vliga på att damma. Förutom brandrisken kanske det finns andra anledningar också till att inte slipa på vinden.
 
  • Gilla
osiris
  • Laddar…
tommib skrev:
Bara för att kommentera din bild.... Dra brun som obruten fas hela vägen och ta svart till tändtråd i kabeln. Det är mer rätt... Sen håller jag med om det där med brandrisk i övrigt. Just slipmaskiner är ju överj*vliga på att damma. Förutom brandrisken kanske det finns andra anledningar också till att inte slipa på vinden.
Jag har inte ens köpt kabeln än så jag vet inte vilka färger den har, men att låta brun vara obruten fas hela vägen till eluttaget är förstås vettigt. Däremot tror jag att det är brun tändtråd i dagsläget så den måste i så fall byta färg i dosa 2 (men bättre den än fasen).

Något större sliparbete blir det nog inte däruppe, det får bli utomhus.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.